37+6 dayız sabah adet sancısı gibi bir sancıyla gittim acile nstde hafif sancı çıktı alttan muayene oldum açıklık yok dediler akşam tekrar çağırdılar o ara sancım azaldı ama akşam yine alttan muayene ettikten sonra sancım olmaya başladı nstde de çıktı ama doktor açılma yok diye eve gönderdi doğum ne zaman başlar belli değil sancı düzeyin çok şiddetli değil dedi ama geldiğimden beri düzensiz de olsa sancım arttı on dakika da bir geliyor ortalama duş aldım ama yine devam ediyo