Arkadaşlar merhaba ikili tarama testim normal yani düşük risk ama 4lü tarama testim yüksek risk grubundan çıktı ardından 4lü taramayı tekrar yaptılar bu sefer orta riskli çıktı. bugün detaylı ultrasona gittim. Bebeğimin burnu normalden küçük çıktı. 4.3 mm. İnternetten araştırdığımda down sendromu belirtisi olabileceğini gördüm. Daha önce başına böyle bir şey gelen var mı