Herkese selamm dün uzun uzun yazmıştım şimdi özet geçip bilgi sahibi olan yardımcı olursa sevinirim 🤍 geçen cuma gebelik için verdiğim kan da değerim 17.03 çıkmıştı dün ise 126.03 idi değerim. Hamilesin diyen de var yok diyen de kafam aşırı karıştı 🙄 bu değerler gebelik için uygun değil mii?