Mhlkazmra 🙋♀️ 36 haftadayım, nasipse şubatın başında Doğum olacak, bebiş 2 hafta önden gidiyor , 36.haftada 3340 gr olmuş.. ilk doğumum olacak. Gittikçe sezaryana yaklaşıyorum sanırım 🥶😬😞
Hastane çantası ve Bebek eksikleri ile ilgili şeyleri halletmeye çalışıyorum her gün yavaş yavaş..