-Bal123- Kızlar 4 tane farklı idrar testi yaptım dördü de çift çizgi çıktı kan verdim >0,200 çıktı sizce gebelik varmıdır yoksa yokmu tekrar kan vermeli miyim sizce kafam çok karıştı 🥺
irem0596 -Bal123- kanda her türlü çıkması gerekirdi. Bir kere daha ver istersen veya direk doktora da gidebilirsin ultrasonla baksın
mrserdogan12_ -Bal123- bu testler böyle benimki sizden daha koyuydu yani 5 6 haftalık var gibiydi net ama kanda negatif çıktı
-Bal123- irem0596 bu ay adetim çok kısa sürdü birde adetten 8 gün sonra koyu kahve şeklinde lekelenmem oldu birde çok kasik ağrım var mide bulantım mide yanmam sağlık ocağında verdim kanı şüphelendim iki tane de evladım var sanki onlarda olan tüm belirtileri yaşıyorum
Minikkurabiye333 -Bal123- fotograflari var mi acaba bugun bende days doctor yaptim herkes yalanci pozitif cikariyo diyor icime kurt düştü