GirlOnline yaşım daha genç, eşimin de benim de ailemde şeker yok bebeğin suyu gayet iyi haftası ile uyumlu sadece kafası öndeydi. Yaptırmak istemediğimi söyledim doktoruma. Tamam bari açlık tokluk şekerine bakalım dedi. Cihaz aldım kendime. Sabah uyanınca hiç bir şey yemeden açlık şekerime bakıp, daha sonra tokluk şekerine bakıyordum ve bu çok önemli diyelim ilk lokmayı saat 13.20 de aldın 14.20 de ölçüm yapıyor olman lazım. Alarm kurarak o şekilde tokluk yapıyordum. Asla şekerli şeyler sevmem ama hamur işi çok severim kızartma vs de. Yüksek çıktı sonuçlarım. Yükleme yapıcaz dedi. Yükleme yaptım gebelik şekeri çıktı. Diyet listesi verildi ve hala ölçüm yapıyorum. Tecrübeme dayanarak bence. Önce 1 hafta düzenli sabah akşam açlık tokluk ölçüm yapın açlık 90 altı tokluk 140 altı çıkıyorsa yükleme falan yapmayın o şekerli suyu aç karınla almak çok da mantıklı gelmiyor. Baktınız 140 üstü çıkıyor. Herkese hemen hemen aynı diyet listesini veriyorlar ben size atarım diyet listemi. Beyaz ekmek, pilav , şekerli şeyler,hamur işi kızartma yağlı şeyler karpuz kavun bunları yemiyorsunuz.