mor_menekse bilgeeS ben kızımda Meryem ve Yusuf süresi dinlemiştim. Gerçekten çok güzel bir kız oldu her gören bidaha bakıyor 🥺💖😅
benim-kalbim-o Meltemm21 ben çok çektim bu zikri bal gibi oğlum var maşallah yanaklarında çenesinde gamze var gören bidaha bakıyor 🧿
benim-kalbim-o Mkblgrlyn elinizi karnınızda gezdirerek bildiğiniz sureleri okuyun telefondan sure açın karnınızın yanına koyun ben öyle yapıyordum oğlum çok akılllı maşallah hiç yormadı beni
gunesinannesi__ Ben sadece güzel olması için değil iyi huylu ahlaklı olmasi içinde ilk öğrendiğim günden beri 1 kere bile aksatmadan okudum son 20 gün:)
gunesinannesi__ 111anonim111 meryem suresi tup bebek ile hamile olduğum için transferden çıkar çıkmaz meryem suresi okudum o gun bugun devam :) rabbime şükürum o dua benim
benim-kalbim-o gunesinannesi__ bende bu sureye çok inanırım ablam görümcesi için 40 gün aralıksız okudu bittiği hafta görümcesi gebelik haberi aldı 7 yıldan sonra, ve kızı oldu isminide meryem koydu