Esragok7 Sancı son evreye gelince vajinanın üst kısmında bir agirlık hissetmiştim.Bebegin kafası oldugunu anlamıştım ve ebeyi cagırınca alttan bakip bebek kanalda ıkınmam gerektigi zaman söylemişti.Sancı geldikce ıkınmıştım ve bebegimi sonunda aldim kucagima