Becem Melek1818 doğum süreciniz nasıldı anestezi olsun oda, doktorunuz kimdi, lohusa şerbeti veriyorlar mı, yemekleri nasıldı, hemşireler nasıldı cevaplarsanız sevinirim
Melek1818 Ayvru zorunlu sezeryan 22bin benim doktorum saadet hanim birde bağlatma vardi 5500 toplam 27.500odedik
Melek1818 Becem ben genel istedim guzelbgevti doktorum saadet hanimdi lohusa şerbeti getirdiler yemeklerde fene değildi hemşireler çok ilgiliydi yemek kısmını bizde açıkçası begenmedik
cauuv1 Melek1818 merhaba saadet hanımdan biraz bahseder misiniz memnun kaldınız mı nasıl geçti gebelik ve sonrası ? Sezeryanı nasıldı
Htchma1 Melek1818 hastanedense sezeryanden sonra tekrar sezeryan çok zor oluyor mu benim ikinci gebeliğim korkuyorum ilkinden daha zor geçiyor diyorlar
Melek1818 Becem doktora bağlı dediler bende ameliyata istedim öğle söylediler zor değil hemşireye bağlı açıkçası benimkini 2kisi takmadı sonrası başka geldi hemgn taktı
Melek1818 cauuv1 merhaba açıkçası ben çok memnunum ilgili güler yüzlü seeryanda sonrası güzel geçti kendime gelip birşeyler yedikten sonra yürüyüşümu ydptirdilar hemşireler çok ilgili çok memnun kaldım
cauuv1 Melek1818 peki mesai saati dısında doktorunuz yoksa onu getirtme ücreti varmıs veya herhangi ordaki baska doktor doguma giriyomus dogrumu ? Ve kötü bi sey duydum bazı dogumları ögrensinler diye stajerlere yaptırıyolarmıs bilginiz varmı
Melek1818 cauuv1 aynen doktor yoksa evden gelirse paralı benim sezeryanla olduğu için doktorum girmişti