Ozgultugba Aydinesime1110 bende merkezdeyim dekorkent tarafında 😊 eşimin görevi nedeniyle burdayız siz ?
Aydinesime1110 Ozgultugba 20 eylulden beri burdayim 🙂 alıştım sevdim buraları🙂 siz alisabildiniz mi 🙂
Ozgultugba Aydinesime1110 Benim 1 ay olacak daha alışamadım. Binamızda komşuluk yok hiç kimsem yok o zor oluyor bi de sürekli evdeyim zaman geçmek bilmiyor
Aydinesime1110 Ozgultugba insaallah alışırsınız. Ben de geçen yil sizin gibiydim tum gun evde tektim zaman gecmiyordu çok bunaliyordum o yüzden sizi çok iyi anlıyorum🙁
Aydinesime1110 Mizgin44 çok şükür memnunum🙂 ogrenmek icin mardin parktaki bayan doktora gitmistim ama pek ilgilenmemisti bende o yuzden devlete gitmek istedim şimdilik sıkıntı yok cok şükür ama doğuma istanbula gideceğim
NALIN Bende mardinde oturuyorum 4 yılım oldu burda hala alışamadım sevmedim 😣 ailem yanımda değil diye bir türlü sevemedim buraları.. bu arada bende artık devlete gideceğim onerebileceginiz bir doktor var mi🤔
Ozgultugba NALIN neresinde oturuyorsun canım. Ben Mardinpark Mehmet Beye gidiyorum ama sanırım Cihanpole gideceğim eşimin arkadaşları oraya götürüyorlarmış eşlerini çok memnunlarmış
NALIN Ozgultugba yalım köyde oturuyorum canım. Ben suana kadar şahin beye gidiyordum ama doğum için maddi imkanım yetersiz mecbur devlet hastanesine gideceğim
Ozgultugba NALIN devlet her zaman daha iyidir canım içini ferah tut. Bende kimsem olmadığı için istanbulda doğuma gideceğim ailemin yanına inşallah