Kızlar 38+2 deyim pzt günü doktor us baktığında tamamen döndüğünü kanala girdiğini söyledi bebeğin normal yapabiliriz dedi fakat çatı muayenesi yaptığında çatımın dar olduğunu ve daha rahim ağzımın kapalı olduğunu söyledi. Böyle bir durumla karşılaşan var mı? Pzt tekrar gideceğim ve sanırım sezeryan olacak. Kendimi de bebeğimi De riske atmak istemiyorum