Hevesle ındırmiştım programı hemde 2.defa yine olmadı malesef.. 6 ay önce 7 haftalık bebegımın kalbi durmuştu kürtaj olmuştum. Doktor 6 ay ara verın rahım dinlensın dedi.6 ay sonra tekrar hamile kaldığımı öğrendım test pozıtf çıktı adetim 3 gün geçti kan verdim beta 167 cıkmişti çok düşüktü bence bu sonuç aklıma kötü şeyler getırmedım adetıin üzerinden 5 gün geçti yani bugün kanamam oldu hastaneye gıttım anlattım durumu kimyasal olabılır tekrar bi kan ver dedi sonucum 130 çıkmış düşüşe geçmiş yani kimyasal dedi doktor
Zaten ilk düşük olunca korkarak bakıyordum herşeye korktugum başıma geldi
Bu arada 1tane oğlum var 6 yaşında🤲ıkıncı düşük oldu Buda bu şekilde ilerledi neden böyle olur ki canım çok sıkıldııı