PelinBaskan Kızlar yarın saat 11:30 da planlı sezeryan doğumuma giricem dualarınızı eksik etmeyin 2.sezeryanım 38+0 da kızımla kavuşucaz inşallah Bende buraya inşallah pozitifin de pozitifi doğum hikayemi yazabilirim inşallah
Zeyneppx PelinBaskan inşallah canımmmm güzel haberlerini bekliyoruz 😍😍 sağlıkla kucağına al ağrısız acısız geçir doğumunu inşallah ❤️
Mercimekannesi45 PelinBaskan ay inşallah sagsalim ikimiz içinde çok kolay olsun bizler içinde zaman su gibi aksın kavuşma günü gelsin
Alparslanmom__ PelinBaskan inşallah dualarım sizinle sağlıkla hayrlısi ile kucağınıza alirsnz inşallah pozitif doğumlarnz olsun,🙏🌸🐣
PelinBaskan Alparslanmom__ ya çok teşekkür ederim canım inşallah pozitif bir doğum olur sizlerde benim dualarımdasınız
PelinBaskan Merve32- inşallah canım tek temennim o sağlıkla olması sizlerin de sağlıkla kucaklarınıza alması ♥️
busray96 PelinBaskan Allah yardımcınız olsun, çok kolay geçsin, bebişinizi sağlıcakla kucağınıza alın inşallah😍