emineaycyilmaz Melek3675 şöyle ben anormal bir şey görmediğim sürece çatı muayenesi yapmıyorum uygun bulmuyorum dedi 38+5 de benim nstde sancım çıkınca bakalım istersen alttan diyerek bende bakın tabiki hocam deyince baktı yoksa bakmayın desem yine bakmazdı