Kızlar bugün 37+5 im kontrolüm vardı geçen hafta 2800 gr dı bebegim bu hafta sadece 86 gr almıs 2886 gr olmuş 38+5 de doğum olacak psikolojik olarak çok kötüyüm varmı bu durumu yaşayan ? Birde doktorum hareketlerini takip et hareket etmezse gel dedi iyice kafam karıştı