Pinaargunes hiç stres yapma canım yarım saatte herşey olup bitiyo başını çok hareket ettirme tavana bak dua oku anın tadını çıkar hiiç bişeycik hissetmeyeceksin zaten🥰 okudupun duyduğun olumsu şeyleri zihninin arkalarına at gitsin herşey güzel olacak diye düşün öyle olsun🌼 benim ameliyatım çiçek gibi geçti valla. Rabbim yardımcın olsun hemencecik toparlanıp bebişine sağlıkla bakmak nasip olsun