Ceyda24 sorun söyleyeyim aslında öyle daha kolay olur 🤗
Ama hemen aklıma gelenler. Neye göre zor mesela 😁
Ben normal doğurmayı çok istemiştim. Çünkü ilk bebeğimi rahim ağzı yetmezliğinden 5 aylıkken erken doğum yaptım. Akciğerleri gelişmediği için doğduğunda yaşıyordu ama nefes alamadı. Ve ben doğum ağrısı çektim. Dedim ki ben normal yapabilirim. Ki sinek ısırsa hissederim, acı eşiğim çok düşük. Ama inandım, çok araştırdım, çok okudum, bedenime bebeğime kendime güvendim. O kafaya girdim diyelim her anlamda…
Saat 10 dan 15:30 a kadar doğum sancısı çektim (ve doğurana kadar sancım kesilmeden devam etti.) Ama bu arada duşumu aldım, makyajımı yaptım, yemeğini yedim, sürekli yürüdüm, squat a ve merdiven inip çıkmaya devam etmeye çalıştım. Çünkü çok zor…
Annem 2 normal doğum yapmasına rağmen ki onun acı eşiği çok yüksek bana soruyordu gerçekten sancın var mı diye. 🤭
Çünkü kabul ettim, istedim.
13 civarı nişanım, 15:30 da kliniğin önünde suyum geldi. 16:30 da doğuma girdim. 18:00 de doğurdum.
O kadar güzel bir duyguydu ki anlatamam. Daha kordon kesilmeden tentene temas, snr göğsümden emmesi, dakikalarca göğsüm de yatması 😍🥲
En güzeli de o hastane koridorundan desteksiz, tekerlekli sandalye olmadan, ağrısız acısız kendi başına yürümek var yaaa. Mükemmel bişi. 💙
Şimdi yine hamileyim çok dua ediyorum inşallah yine normal doğurayım yine o duyguları tadayım 🙏🏼