İlk doğumum sezeryan oldu bebeğim dört aylıkken tekrar hamile kaldım şuan 24. Haftadayım ama ilk haftalardan beri uzun süre sağa yada sola yatınca iç dikiş yerlerim ağrıyor yani gebelik ilerledikçe bu tehlike artar mı durumum çok mu riskli korkuyorum gebelik plansızdı. Doktorlar bu rahim durumunu takip edebilirler mi bana bişy söylemedi kontrollerde