Öncellikle hamile olan annelere sağlıkla kucağına almayı hamile olmayı isteyene de Rabbim tez zamanda nasip etsin diyorum. Doğum yapmadan 3 gün önce aşırı sancılarım vardı gece uyutmuyordu ağlıyordum sabaha kadar ama benim sancım çok farklıydı sol bacağım sürekli bir kramp içindeydi ve belimden rahmime doğru sancılar geliyordu . Çevremdekiler ilk doğum olduğu için sancımı evde çekmemi söylediler hastanede çok beklemem için. Doğumdan bir gün önce eşim artık gidelim olmuyor böyle diyince hastane yolunu bulduk tabi yolda sancım daha da şiddetleniyordu. Hastane girdiğimiz gibi doktorum direk çatı muayenesine aldı beni birde ne duyayım sıfır açıklık demez mi nst bağladılar sancı yüksek ama açıklık yok. Bebek kilolu olduğu için Rahime baskı yapıyor. Dediler bana kaç kilo dedim 4 kilo üzeri dedi sen bu sancılarla normal doğum yapamazsın acil sezaryen dediler ben de olmaz dedim benim aileme haber vermem lazım birinin gelmesi lazım diyince yarın sabah 10. Da alalım dediler tabi o süre zarfında sancım devam ediyor eve geldik son hazırlıklarımı yaptım sabah onda gittik işlemlerimizi tamamladık beni yukari çıkardılar belimden iğne vurdular bacaklarım bir anda soğuk bir şekilde uyuştu hissetmiyordum belden aşağısını bu işlem 2 3 dk falan sürüyor iki doktor 5 hemşire 1 de doğum fotoğrafçisi girdi ameliyata beni o sırada konuşturuyorlar işte eşin gelsin mi falan gibisinden 5 dk geçmeden ağlama sesi duydum tabi ben bilmiyorum benim oğlumun sesi bende başkasının diye sanıyorum bu kadar kısa süreceğini bilmiyordum sonra işte bana verdiler ten tene temas etsin diye eşimi çağırdılar ona da aynı şekil derken bebeği alıp götürdüler benim dikiş işlerini hallettiler sonra beni uyutmuşlar orayı hatırlamıyorum 5 saat uyutmuşlar beni uyandığımda sancıyla uyandım ve tir tir titriyordum ağrı kesici falan yaptılar gerçekten bu bir gerçek ilk yürüyüş çok önemli ilk yürüşten sonra açılıyorsunuz ben hastanede 6 gün kaldım buranın prosedürü böyleymiş . O süre zarfında çok ilgilendiler üç gün sütüm gelmedi bebeğe mecbur mama verdik sonra hemşire geldi göğüs masajı yaptı öyle sütüm geldi . 6 gün sonra evladımla birlikte evimize geldik Hamd olsun iki kişi olarak gittiğimiz hastanede 3 kişi olarak döndük Hamd olsun sormak istediğiniz sorular varsa yardımcı olabilirim uzun oldu hakkınızı helal edin 🥰🥰🥰🥰🥰