Yagmur_92 plesenta aşağıdaymış ben bir ay kadar doktora gitmedim o dönemde oluşmuş zaten haberim yoktu benim burda Doğum yapmayı düşündüğüm için doktora gidince öğrendim bebekte herhangi bir şey yok çok şükür , erken Doğum riski de plesenta aşağıda olduğu için olabilir dedi ben yolculuk yaparken varmış yani bu risk bilmiyordum