öncelikle herkese merhabalar bugün bir haftalık olduk ve anca toparlananildik çünkü yorucu ve keyifli bir zaman aşımıydı benim için öncelikle geçen hafta çarşamba günü seseryan için hastaneye gittik eşimle odama alındım ameliyat elbisemi giyip nst’ye bağladılar işlem bittikten sonra daha önceki sezeryan yerimi traş ettiler hemşireler 🥰 idrar yolu torbası bağlandıktan sonra niyahet ameliyata alınmıştım eşimde benle doğuma girdi ilk defa o ladar güzel bir duyguydu ki eşinin destek olması kesinlikle sizinde doğumunuza girmesini isteyin kızlar . Daha sonra yan uzanıp sırtıma narkoz iğnesini yaptıktan dakikalar sonra ayaklarımınartık hissetmiyordum ve ameliyatım başladı göz önüm kapalıydı eşim başucumdaydı o sedyeye yatınca bşraz tansiyonum yükseldi ve korkmaya başlamıştım açıkcası ki bu benim 3. seseryan hikayem di ama gene insan herzamanki heyecanı stresi korkuyu yenemiyor malesef ameliyatan çıkana kadar Allahı zikrettim şükrettim ve bu beni o kadar rahatlattı ki anlatamam bebek girdikten yaklaşık 20 dakikaa sonra çıkmıştı onun o işk aylağışı beni ve babasını da ağlatmıştı 🥰🥲hemşireler onu temizce silip gögsüme koydular o an ağlması kesilmişti kuzumun doya doya baktım ağladım mutlu oldum😇 o arada tabi ameliyatım devam ediyordu ve yaklaşık toplam 45 dakika sürdükten sonra bebeğimle birlikte odamıza alındık bende tabi narkozum etkisyle vucüdüm aşırı kaşınmaya başlamıştı ve boyun ağrısı oluşmuştu ama geçmişti bir süre sonra.. Ayaklarımı 3 saat sonra hissetmeye başlamıştım artık parmak uçlarımı hareket ettirebiliyordum 5 saatin sonunda artık narkozum etkisi baya bir kaybolmuştu . ilk hün doktorlar beni yürütmedi onlar bana kalkmam için acele etmemi sabırlı olmamı ve yavaş yavaş hareket etmemi istediler. ikinci gün kendi isteğimle onların yardımıyla yürümek istediğimi söyledim onlar bana yardımcı olarak beni kaldırdılar yataktan ki o an düşecek gibi oldum ve inanaılmaz bir ağrım oluştu bütün organlarım aşağa doğru düşüyor gibi hissettim çok yavaş adımlarla birkaç metre yürüyebildim tekrar yatağıma gelip uzandırdılar bebeği emzirmeye çalıştım ki ilk iki gün sütüm yoktu 3. gün hem sütüm gelmeye başladı hemse kendimi daha iyi hissediyordum tabiki ilaçlarında etkisinden dolayı hemşireler duşumu yapıp temiz kıyafetlerimi giydirdiler 🥰 ertesi gün öğleden sonra bebeğimi kucağımıza alıp hastaneden ayrıldık benimki bşraz korku ve acılıydı aslında bu 3.sü pozitif bir yanı varmı bilemem ama en pozitifi bebeşini kucağına aldıktan somra bütün acıları dertleri unutmam oldu 😇size diyeceğim o ki ne olursa olsun herşey geçiyor acısıyla tatlısıyla anın tadını çıkarın dıya doya yaşayın bidaha tekrarı olmuyor bazı şeylerin daha sonra bu günleri inan insan çok özlüyor .🥲 genel olrak güzel geçti bütün sezeryan anneleri sadece 3 gün dişinizi sıkın daha sonra hızlı bir şekilde toparlanırsınız inşallah. bügün bir hafta oldu ve tamamen işlerimi kendim yapıyorum destek olmadan sizlerde başarabilirsiniz Allah hepinizin yardımcısı olsun şimdiden 🥰 işte benim 3 günlük 3.sezeryan hikayem böyleydi .. evimize mutlu bir şekilde geri döndük darısı başınıza artık 😉🥰