36+0 haftalık oldum. Bir kaç gündür sağ bacağımın bir noktasında inanılmaz ağrı var üstüne basamıyorum, topallıyarak yürüyorum yeri geliyor. Böyle bir şey ile karşılaşan var mı? Dün kontrolümüz vardı. Doktor her an doğum olabilir dedi acaba bununla bir alakası olabilir mi?