elasevgi ben ilk aylarda hiç yemedim, canım çektiği oldu ama eşim hep engelledi, ama geçen ay tatildeyken biraz yedim birde geçen sahile gitmiştik canım çekti orda yedim biraz. Yemesek daha iyi ama insanın canı çekiyor bazen. Çok canınız çektiyse biraz yiyin ama cips de yedikçe insana bağımlılık yapıyor daha çok istiyorsun o sebeple dikkat etmek lazım.