Kelebek123 valla benim de 3 buçuk yaşında bir kızım var. İkinciyi hep erkek istedim. Ama cinsiyetini bile öğrenemeden kaybettim. Şimdi hiç bişey demiyorum gerçekten hangisi hayırlısı ve sağlıklıysa o olsun. Benim kız kardeşim yok annemin de kız kardeşi yok. Yani bende teyzesizim kızım da teyZesiz 😊 düşünüyorum tekrar kız da olsa güzel olur erkek de olsa başka bir meyvenin tadına bakarız o da güzel olur. 😍