Dryyydnz Açıklık var mi Diye kontrol yapıldı ebe tarafından. Fakat eve geldiğimden beri kasık ağrısı mevcut. Kendimi belki fazla kastığımdan midir ama canım çok acıdı. Sizde de ayni durum olmuş muydu?