Seyma2858 valla siz konudan bağımsız olarak bilmişlik taslıyorsunuzda ben ebe olarak bilmişlik taslamışım çok olduğunu düşünmüyorum. Burası ana-çocuk platformu ve ben yıllardır ana-çocuk sağlığını için hem teorik hem pratik eğitim aldım , almaya da devam ediyorum. Bunlara dayanarak konuşuyorum. Duyan mantıklı bulan cebine alır koyar. Mantıklı bulmayan bildiğini okur zaten. Yok yani senin köpeğine hoşt diyen mi olduda saçma saçma satışıyorsun, bna mesleğimi alakasız bişekilde öğretmeye çalışıyorsun. Ama bn biliyorum senin sataşma sebebini, cahil dedik zoruna gitti, balıklama atladın, birden uslüp bekçisi kesildiniz. Ama dönüp uslübuna bakan yok. Ben kendi meslektaşımla böyle bir uygulamanın devlette olmadığını, en azından şuan için olamayacağını risklerini anlatırken ki kendide kabul etti sonradan rakamları salladım, evet iki farklı görüş var bu bnm görüşüm dedi. Yok yani size ne oluyor. Kendinize olan ego tatmininizi meslek mensubu insanlara saldırarak değil. Kendinizi uzman olduğunuz alanda geliştirerek yapın. Ben bu işte uzman unvan olduğum için konuşuyorum. Havadan konuşmuyorum yani.