Tutaste_ bilgisizliğe değilde. Yalan yanlış bilip yarım yamalak kör kütük onu savunmuyorlar mı bnde orada diyorum ki bırak ne hali varsa görsün. Savunulan şeyin uzaktan yakından tutar dalı yok. Sezeryan doğumda zaten oluru imkansız. Abdomen baştan başa açık. Uterus yarısı kesik 3 dk doktor operasyonu bırakacak. Komik, gülerler. Vajinal doğuma gelince bebek zaten kanalda cebelleşmiş çoğu mosmor çıkıyor. Mekonyumu, amniyon sıvısı, aspiresi vs. Annenin epizyozu, atım duracak diye bekleyecek. Ancak bu nerede olur evde doğumda olabilir. Çünkü zaten olası bir komplikasyon müdahale edecek ekipman ve ekip yoktur. Diğer riskler mecburen göze alınıyordur. O zaman şu kandan yararlansın bari denilebilir.