Kbrfyz Eğer bası olduğunu düşünüyorsan doktorunla konuşmakta fayda var 36 dan sonra değişmesi durumu evet evham yapmakta haklısın cok nadir de olsa Doğum anında bile dönebiliyorlarmıs ya umarım sen yanlış hissetmissindir sağlıcakla al insallah kucağına 😊