Selothatun evet bunu yeğenlerime uyguluyorduk ama ilk basta yenidoğan döneminde bu uygulamadan cekiniyorum açıkçası yine aspiratör kullanilirken de zaten serum fizyolojik kullanmayi oneriyorlar yani ilk yenidoğan doneminde serum fizyolojik verip sırtına vurmadan aspiratör ile cekmeyi oneriyorlar. Bende öyle yapamayı düşünüyorum ama aspiratör konusunda kararsiz kaldım hangisi daha iyidir diye