Pinaargunes Dualarınızı bekliyorum hepinizi de dua edicem herkesin doğumu su gibi geçsin rabbim evlatlarımıza sağlıcakla kavuştursun inşallah , yarin sezeryan olucaklar iyi olduğunda bu postta konuşalımmm😍😌🙏💖
Basakplt Pinaargunes Rabbım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah zaman birden su gibi akıp geçsin en rahat dogum olsun banada dua et canım 💕
Alparslanmom__ Pinaargunes sağlıkla hayrlısi ile kucağınıza alirsnz inşallah bebeğinizi pozitif doğumlarninz olsun dualarım sizinle 🙏🌸
Alparslanmom__ Basakplt herkes herkese dua etsin siz kaç haftalıksnz 😊tüm hamislerin herşey gönlüne göre olsun inşallah su gibi doğumlarimiz olsun 🙏😊🐣
Basakplt Alparslanmom__ 23 hafta olduk malesef ki skntilar çıktı dün detayli ultrasonda kalbinde parlaklık bobreginde kist çıktı cocugumun bana dua edin lütfen:(
Alparslanmom__ Basakplt Allah şifa versin inşallah canım benim sağlıkla hayırlısıyla kucağına alırsın inşallah temiz sonuçlar alirsn her gebelik doğana kadar risklidir Allah’tan başka kimse bilemez bunu yani Allah herkese sağlıklı evlatlar nasıp etsin önemli olan o sakın ümidinizi yitirmeyin pozitif düşünün herşey güzel olacak Allah’ın izniyle 🙏
Basakplt Alparslanmom__ Allah razı olsun canım amin Rabbim sesini duysun inşallah iyi olur bende sağlıklı Bi şekilde kucağıma alırım 🤲
Pinaargunes Fgull ciddii miii😍 aynı zamanda rabbim ikimizin de yardimcisi olsun herşey yolunda gitsin paniksiz bi dogum geçirelim🙏😌💖
Pinar10 Pinaargunes benim de yarın 13.30 da Allahım sağ Salim sağlıkla çıkmamızı nasip etsin hepimize 🤲