37+5 iz. Doktor bugün suyunu az gördü ve ikilemde kaldı aslında suyu harici normal için her şey yolunda cuma günü tekrar görücek eğer suyunu yine az bulursa yatış vericek açıkcası ikisini de bilmediğim halde sezeryana kendimi hiç hazırlamadım hep normal istedim bekledim korkuyorum ama hayırlısı neyse o olsun ikimiz için… Nasıl bi süreç bekliyo beni neler yapmalıyım yapsam iyi olur ya da şunu yaptırıcaklardır yapma vs dediğin şeyler neler biraz içimi rahatlatmaya ihtiyacım var🥲