Masal-anne Kızlar tatile geldim çoğunlukla havuza girdim kollarımda ve gögüs kısmımda aşırı derece kaşıntı başladı , daha tatilin bitmesinede var denize girsem kaşıntım hafiflermi yoksa daha mı kötü olur Öneriniz varmı
Neferut Masal-anne 1 hafta önce bende gittim doktorum sıkıntı olmaz demesine rağmen vajinamda ve vücudumda kaşıntı arttı fitil ve krem kullanıyorum vücudum için havuz da çok temizdi aslında zorunda kalmadıkça girmeyin bence kızlar bana da ders oldu
--sy Masal-anne bana doktorum üstünde mayoyu kurutmadıkça istediğin gibi girebilirsin demişti, belki bu tür bir şey yaptıysan alerji vs olmuş olabilir
HilalAhmet35 Ben geçen hafta gittim 3 gün boyunca saatlerce havuzdaydım bir şey olmadı çok şükür temizliğinden emin miydinizz ya da sizinle birlikte kimler girdi ki