cakebabe Anladığım kadarıyla bu regl sancısı gibi olan ağrı 5 dk da bir olması gerekiyor kasılma da mı eşlik etmesi gerekiyor bebeğin de sertleşmesi mi gerekiyor yani aynı zamanda biri aydınlatsın regl ağrısı gibi ağrı girip çıkıyor korkuyorum şuan 😏
Angel161023 cakebabe ay bende burada bekleyim , bu gün bende de sürekli bebek içerde toplandıp taş gibi yaptı karnımı hala devam ediyor…
IS_Z cakebabe yaa bu beneğin kasılma olayını ben ilk hissettiğim günden beri yaşıyorum. Nasıl ayırt edicem kasılmanın doğum kasılması olduğunu 🥺 37+4
ece1234- cakebabe doğum sancısı hiçbir şeye benzemiyor canım anlarsın mutlaka düzenli bir şekilde geliyor mesela benim ilk suyum geldi daha sonra 6 dk da bir 30 sn süren sancım oldu çok değişik hemen anlıyor insan
Angel161023 IS_Z (ilk gebeliği olanlar için )milyonlarca yürek tek bir soru🤣 illaki ki anlaşılır diye düşünüyorum 🫠
benim-kalbim-o cakebabe doğum sancısı çok farklı belinize vuruyor ve büyük abdestiniz var gibi bir his veriyor benim önce suyum gelmişti sonra sancım başladı zaten gittikçe şiddetlendi
btlbsr cakebabe bebek karnımın içinde toplanıyordu çok sertti. Bir oraya bir buraya kafasını pıposunu çok net hissediyordum kasılmalardan ağrıdan anlaşılıyor zaten