Beybitooo Kızlar bu hafta bebişler ne durumdaydı bizim önceden daha hızlı kilo alıyordu suan yavaşlamış gibi yemek yiyemiyorum çok üzülüyorum sonra bebekte etkileniyor diye 🤦🏻♀️ 2800 gram suan 3 hafta sonra doğum diyor doktorumuz
Beybitooo momofmychildren yaa bende vicdan yapıyorum kendimde kilo almayı bıraktım çocukta almıyor yiyemiyorum diye
Beybitooo Bebekayik işte zaten aynı söyledikleri kiloda doğsa sorun yok bide eksik doğuyor şişi iniyor minicik kalıyor çocuk
Betul-97 Beybitooo 34+6 2750 gramdı yarın gideceğim 36 haftalık oluyorum bakalım kaç kilo olacak ama kilosu iyi dedi doktorum. Normal doğum istiyorum inşallah öyle olur🤲🏻🤲🏻
Bebekayik Beybitooo aynen öyle ödemi gidince 2300 civarı bi kiloya düştü 1 aylık oldu anca 3 kilo oldu
Beybitooo Bebekayik kilonun bi önemi yok sağlıklı olduktan sonra ama çocuk toplu olunca bakımı kolay oluyor kızım 3400 gram doğmustu çok rahat bakmıştım bu erkek daha iri olur dedim yok anam kilo alası yok