Kızlar merhaba bebeğim33+3 teyiz en son 31 haftada gittiğimde 1700 gramdı bugün gittim 1765 gram 2 haftada resmen hiç kilo almamış bu daha öncede olmuştu bir sonraki gittiğimde kilo almıştı fakat kendi doktorum yıllık izine çıktı beni başka bir doktora yönlendirdi ama detayları kendisiyle paylaşmamı istedi en son muayenede 1 hafta geriden geliyordu ama şuan daha çok geriye düşmüş kontrole gittiğim doktor normal dedi içim rahat etmediği için kendi doktoruma sordum oda Zeynep kamile gitmemi söylede riskli bir gebelik geçiriyorum bu arada erken doğum riskim var ama Zeynep kamile gitme konusunda çok kararsızım bebeğim içinde endişeleniyorum bu durumu yaşan oldu mu kontrole gittiğim doktor her bebek kilolu olacak diye bir şey yok dedi minyon bir bebek olacak ama sağlık durumu iyi bir problem yok dedi lütfen akıl verin kafayı yiyeceğim