artikboyle Son bi haftadır hissedemiyorum sanki hamileliği Sadece ağzımda acı tat var 2-3 hafta önce bulantım oluyordu şu an o da yok. Garip hissediyorum son bir haftadır. Aynı haftalarda olup böyle hisseden var mı🥹🥹 (ne güzel böyle hissetmen demeyin ilk gebeliğim çünkü bilmiyorum🥹)
Elru artikboyle bendede öyle canim ilk hamileliğimde mide bulantısından bayilan bek şimdi hiç bulanmiyo Sadece goguslerim acayıp şişti acıyo belim ağrıyo tüm gün uykum geliyo Tüm belirtiler var midem hic bulanmiyo
Mlkyl artikboyle benimde ilk gebeliğimde her gün 2 3 kez yediğimi çıkaran ben suan 6+2 haftalığım sadece başlarda koku hassasiyeti vardı şimdi arada midem bulanıyor çok şaşkınım
Hilalsny artikboyle canım benim ilk gebeliğimde bulantılarım 3 aydan sonra başlamıştı. Şu anda da 5+2 hala hiç bulantım yok
artikboyle Elru 6+4 olması lazım ultrasona göre. Gayet rahatım ben de ilk haftalarda sanah bulantı oluyordu. Şimdi o da yok. Sadece ağzımda cı bi tat var su bile acı geliyo bundan başka da bi belirti yok. Kasık ağrısı falan da yok emdişelendim. Daha kalp atışı da duymadım zaten😭
Bugabebek 8 haftalığım 5 haftadan beri su bile içemiyorum mide bulantısıdan acı acı kusuyorum anlamadım 🥺bende
crescent___ Bende de garip bir bulantı var 6+4 gibiyiz bizde , belli besinler çok tetikliyor, yemek yapasım da gelmiyor mutfağı düşünce bile içim bulanıyor nasıl devam edecek bilmiyorum
Bugabebek Ben 9 haftama girdin yavaştan suya başladım çok şükür ama aşırı ne yersem gazım oluyor kayınvalidemlerde kalıyoruz kayınlarım falan var baya zorlanıyorum bilmiyorum bu sorun nası geçicek😂🙈 umarım tez zamanda sende atlatırsıb🥰🙏🏻