Merhaba 17+5 haftalık hamileyim, kız bebek bekliyorum. Doktorumla daha önce konuşmuştuk plasentan önde bebek hareketlerini geç hissedersin demişti 22-23 haftayı bulabilir diye… Peki yani sadece geç mi hissedilir yoksa yastık görevi gördüğü için daha az mı hissediliyor hareketler bunu merak ettim, şimdiden teşekkürler 🌸