Slm kızlar ilk sezeryanim ağustos 2022 bugün 2. Kez seseryan oluyorum şuan nst deyim sancim çıktı doktor dikisin patlayabilir dedi. Çok korkuyorum ikinci sezeryan olanlar nasıl geçti korkulacak bisi var mi 22 aylik oğlumu bıraktım geldim şimdiden onu çok özledim.Ya bana bisi olursa oğluma kim bakar lütfen dua edin çok korkuyorum gelene kadar belki 5 7 tane sigara içtim etki yapar mı ölüme sebep olur mu lütfen içimi aydınlatin