GulKeskin Yasadigim yerde yapan bi yer yoktu. Tam haftasini da bilmiyordum. Suan 26+4 um 1 hafta sonra ozel hastaneye gidicem merkeze hala yapilma sansi var mi sizce bilgisi olan var mi ?