Kızlar siz ne düşünüyorsunuz Türkiye’nin doğurganlığını arttırıp nüfusu yükseltmek için devletin yeni getirimlerine maddeler arasında 3 çocuğu olana 17 bin destek yenidoğan bebekler için 2 sene boyunca bez ve mama desteği 2 çocuğu olanlara konut ve araç kredisi için teşvik bence bunlar çoktan olması gerekendi ki yine yetersiz tabi kabul edilirse sonuçta Türkiye’de asgeri ücretle çocuk okutan var millet korkuyor çocuk yapmıyor devlet yapın yapın en az 3 olsun diyor ver para okul desteği kira desteği ekonomik sosyal destek bak millet nasıl yapıyor