Elifezgi35 Arkadaşlar bir sorum olacak bat 13 dün erken gebelik testi yaptım negatif çıktı bugün kahverengi akıntı gibi geldi ama kasıklarımda hafif ağrıda var bilemedim yerleşme kanaması mı regl mi olacağım normalde gününden önce de gelmez
Bmaleyka_2005 Elifezgi35 biraz daha bekle canım inşAllah bebek olur hamilelikde de öyle şeyler oluyor test yaptıysanda erken yapmış falan ola bilirsin
Ayden6 Elifezgi35 erken gebelik testi yanıltabiliyor. Bizzat ben pazar günü kaset testte pozitifi gördüm fakat erken gebelik negatifti. Pazartesi kan verdim pozitif çıktı. Bu yüzden erken gebeliğe güvenim sıfır🤦🏻♀️🤣
Elifezgi35 Ayden6 Ayden6 bende yarın da adet olmazsam normal kaset testle denemeyi düşünüyorum 😊 hayırlı olsun bu arada darısı başıma insallah ☺️