Sevcan62 fatma4136 canım çok küçük sadece kese şekli fasulyeye benziyorsa erkek yuvarlaksa kız diyorlar ama bende tutmadı bu fasülye şeklindeydi kızım olacak 💕
fatma4136 Sevcan62 ya aslinda bende merak ettigimden sordum hep bu haftalarda ultrason isteyenleri gordum, benim şuan resmen yuvarlak bende oyle duymustum ama suan ultrason fotograflari yakin oldugu icin fasulye gibi gorunmus :)