Kızlar merhaba hamile kaldığımdan beridir sürekli enfeksiyon ile uğraşıyorum idrar yaparken yanma oluyor günlük 3 4 litre su kesin içiyorum antibiyotik tek kullanımlık tozlardanda defalarca kullandım ama faydası olmadı ne yapmalıyım önerebileceğiniz bir şey var mı ?