Nebosyrgnr Kumral 12+6 haftalığım bugün kontrolum vardi sadece erkeğe benziyor diye tahminde bulundu canım kesin birsey söylemedi 16. Haftada netleşir dedi 🤗🤗
Sedaaa0 Bende 12+5 oluyorum yarın hem kontrole hem 2li test yaptırmaya hem de cinsiyet öğrenmeye gidiyoruz iyi haberlerle döneriz inşallah 😌
Asimommm Kumral öğrenilir ama snra benimki gbi yanlış çıkar ☺ oyüzden sabredin enaz 16.haftaya kdar bekleyin