Edaa01 benim planlı sezeruandı sabah 10 da nişanım geldi doktorla konuştum sancın varmı diye sordu hayır dedim yemek yedim su içtim akşam 5 gibi sancılarım gelmeye başladı hafiften kasıklarıma vurmaya başladı hastaneye gittim nstte de yoğun sancı çıktı alttan muayene oldum mecbur sezeryanda normalde olmaz alttan muayene 1 buçuk santim olmuştu açıklığım acil yatışım yapıldı akşam 9 buçukta ameliyata girmiştim