Sevtap Evet bugün itibariyle37+1 haftalık gebeyim 2. Sezeryanım olucak 24 temmuza 39. Haftada alıcak inşallah doktorumuz kızıma kavuşmaya az kaldı💐🙏
Sevtap mihranur188 benim biraz önde gidiyor ultrasona göre 3400 iri bebek haftasının önünde ama size neden erken verdiler ?
mihranur188 Sevtap kalp rahatsızlığım olduğu için erken almak istedi doktorum .maşallah kilosu cok guzel sag salim alın kucagınıza 🌸
Cansu__1997 Sevtap kilosu çok güzel nazar değmesin benimde ikinci sezeryan İstanbuldayım 38 haftada Alicaz dediler İzmir’e dr ler 39 da alıyor Seyfi Demirsoy devlet hastanesi