Ilea Normal doğum yapip beden uyusturma yapan pisman oldumu hep bel agrisi kaliyormus diyorlar tecrubesi olan var mi
Tutaste_ Ilea bende düşünüyorum bel agrıso cekiyorum dedi biri huyladı beni . Dikişten korktugum icin iatiyprum epidural dogumu ben
momofmychildren Ilea doktorum bana 6 cm oluncaya kadar epidural felan vermiyoruz dedi ondan sonra dayanamazsan veririz ama bence sonrası daha kolay oluyor dedi
Giiizem Ben çok memnun kaldım bel agrımda oldu sonradan ama yürüyüş yaparak geçti genel anestezi olmak daha zor bence ayılma o kafayı yerine getirme çok zor öksürüğü mide bulantısı beni daha çok yıpratmıştı
Ilea Giiizem ben normal doğum istiyorum ama tabiki korkuyorum eger dayanmasam belden igne isticem ama işte hep negatif şeyler duygum için birde buraya soriyim dedim
Ilea Bebisiminannesii igne yaparken ceyran falan carpiyormus veya biraz bahsedermisimiz igne aninda ne hissettiniz agirlasiniz nasil oldu
Bebisiminannesii Ilea oyle bisey yok. İğneyi sokarken ağrıyor biraz bekliyorsun.abartilacak bisey degil yani. Yine hamileyim insallah dogumda yine epidural isteyeceğim. Bu arada hiç ağrısız dogum yapmadim, suni sancı da vermişlerdi hissettim agriyida
Bebisiminannesii Ilea bel ağrısı yok bas ağrısına gelecek olursak benim zaten migrenim var. Epidural bende yan etki yapmadi