sltn2686 DeryArenn ben tatlıdan tiksindim 13.haftadayız erkek tahmini doktorun cinsiyet resmen tatlı çikolata tiksindim okadar severdim ki tuzlu şeyler canım istiyo sadece eksi tuzlu böyle
benim-kalbim-o DeryArenn çiğ köfte tavuk 🤮 başlarda çok yedim aşerdim çiğ köfteyi çok yiyince tiksinti yaptı tavukta yiyince adını bile duyunca midem bulanıyor. Ama tuzlu limon vazgeçilmezim off 😋
DeryArenn Betulerdem21 ay bunu çok duyuyorum cok ilginç geliyor bana bende tam tersi bayılıyorum yeni yikanmis şeylere 😀😀
startown Betulerdem21 ayy ben de aksine deterjan koklamak isterdim hatta zeytinyağlı banyo sabununu yediğimi hayal etmiştim çok canım çekmişti😂😂😂😂
Yzgl Öncelikle EŞİMDEN adam ne çekmişti benden 😀😀uzak dursaydi ilgisizsin diyordum yakinlassaydi yaklaşma bulaniyorum derdim sonra detarjan kokusundan sonra evimdem özelikle mutfaktan🥴 tertemiz yapardım sırf bulantım olmasın diye ama nedense hep tinsindim şuan çok şükür iyiyim 36 haftalık olduk bile 🤗
DeryArenn Yzgl deterjan kokusunu çok kişiden duydum bende tam tersi yumuşatıcı deterjanlarla aşk yaşıyorum 😀
iremnur_17 DeryArenn başta su duşu bile öğürerek aldım 🤣 soğan , dışardaki tüm yemekler, köfteci Yusuf köftesi, diş macunu ve son olarak da kocam 😅😅 sadece köfteci Yusuf’un köftesini yiyemiyorum hala 😌😏
DeryArenn iremnur_17 her gebelik çok farklı cidden yahu cevizi cok severdim tiksincegim aklımın ucundan geçmezdi
Mhtpdrmz06 DeryArenn kuruyemişten. Oğlumdayken hiç sevmediğim halde günlük ceviz tüketirdim beyin gelişimi için. Ama bu gebeliğimde aslaa ne ceviz ne baska bir kuruyemiş kokusuna bile tahammülüm yok
DeryArenn Mhtpdrmz06 bende ceviz yemek çok isterdim bebek sağlığı için ama görünce bile midem bulanıyor onun yerine başka kuruyemislerden yiyorum
Alisde DeryArenn kofte aşığı bi insan olarak kofteden cok tiksindim vee cok üzgünüm yaa okadar seviyorum ki çünkü nasil tiksindim anlamadim insallah barışırız 🥲🥲🥲💗
Mhtpdrmz06 DeryArenn olsun badem de ceviz gibi çok faydalıymış. Ben ne badem ne başka biri hiçbirini tüket emi yorum bol bol meyve tüketmeye çalışıyorum işte onun yerine ordan vitamini alıyoruzdur umarım