Miss Reyhan552 ay canım benim de 3 haftam var allahım yardımcın olsun inşallah ya ben uyuyamam son gece heralde
Ozge77 Bende yarın sezeryan oluyorum canım.Allah yardımcımız olsun 👼 sağ salim kucağımıza alalım bebişlerimizi inşallah 🌸
BraYetimolu Ben de haftaya bugün sezeryan oluyorum şimdiden çok heyecanlıyım sizi düşünemiyorum, inşallah güzel doğum hikayelerimizi yazmak nasip olur
Gulcihan Canim bnde 34 haftalik hamileyim ilk gebeligim doktor sezaryen icin nasil gun weriyor bn simdi gitsem normalmi yada sezaryanmi olurum dermi ilk oldu icin biraz tecrubesizim😊😊o yuzden biraz bilgilendirirmisin