Melissahan Sizce yorumum can sıkıcı mı? Okuduğum ve doktorlardan dinlediğim şeyleri sizinle paylaşıyorum. Bence siz yanlış anlamaya programlisiniz. 3 kilo altında doğan bebekler düşük doğum kilosuna sahiptir ve minyon yapılı insanlar genelde böyle dogabiliyor. Ben 2800 Gr doğmuşum mesela. Bu bir düşük doğum kilosudur. Anne babada boyle bir şey varsa bebekleri de minyon yapılı olabiliyor. Genetik olarak anne ve babaya çekiyor ya bebekler hani. Bebeğiniz daha küçük, gerilim sayılmaz haftasını yakalar demişim yorumumda. Bu moral bozucu yorum mu oluyor? İlgincsiniz valla.